Παρασκευή, 11 Φεβρουαρίου 2011

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΔΡΑΜΑΤΑ

ΑΚΟΥΝΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΥΠΟΨΙΑΣΤΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΓΙΑ ΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΥΠΟΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ 21ΟΥ ΑΙΩΝΑ.ΚΑΝΕΙΣ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΕΝ ΤΟΛΜΑ ΝΑ ΑΠΟΤΙΜΗΣΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΑΥΤΕΣ ΚΑΙ- ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ- ΔΕΝ ΟΝΟΜΑΖΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ. ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΣΤΕ ΩΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ-
ΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΕΡΙΣΤΟΛΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΕΩΝ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ , ΚΑΚΟΠΛΗΡΩΜΕΝΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΠΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΠΟΥ ΔΙΑΠΕΡΝΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥΣ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΒΑΥΚΑΛΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΟΤΙ ΘΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙ ΜΙΑ ΤΟΜΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. (ΕΔΩ ΓΕΛΑΝΕ: ΔΕΙ ΔΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΝΕΥ ΤΟΥΤΩΝ ΟΥΔΕΝ ΠΟΙΗΣΟΜΕΝ).ΕΙΝΑΙ ΔΕ ΤΟΣΟ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΤΟ ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΥ ΟΡΑΜΑΤΙΖΟΝΤΑΙ, ΩΣΤΕ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΘΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΕΧΕΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΣΕ 160 ΣΧΟΛΕΙΑ. ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ; ΠΩΣ ΘΑ ΕΞΕΤΑΣΘΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΘΟΥΝ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΑΙΔΙΑ;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: ΡΗΤΟΡΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΜΕ ΕΥΝΟΗΤΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου