Θα συνεχίσω να "γκρινιάζω" για τις επερχόμενες αλλαγές, όπως κυοφορούνται στα σχέδια του Υπουργείου ή στο μυαλό των μανδαρίνων του. Πραγματικά , είναι ουτοπικό να σχεδιάζεις ψηφιακό σχολείο, χωρίς υποτυπώδη θέρμανση σε κάποια από αυτά, χωρίς ψηφιακή υποδομή και χωρίς-το σημαντικότερο- να έχεις εξασφαλίσει χρήματα.
Σ' όλα αυτά θα προσθέσω και το κλίμα της μεμψιμοιρίας που κυριαρχεί στα σχολεία. Από χώροι δημιουργίας έχουν καταντήσει χώροι απογοήτευσης και αμοιβαίας ψυχανάλυσης μαθητών-καθηγητών, γιατί το μέλλον μας το προδιαγράφουν δυσοίωνο.
Πιστεύετε ότι είναι κατάλληλες συνθήκες , για να πειραματιστούμε ;
ΥΣ. ΚΑΘΕ ΑΛΛΑΓΗ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΒΡΙΣΚΕΙ APRIORI ANΤΙΘΕΤΟΥΣ, ΑΛΛΑ -ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ- ΝΑ ΜΗ ΜΑΣ ΘΕΩΡΟΥΝ ΥΠΟΑΝΑΠΤΥΚΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΙΣ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΣΑΝ ΚΑΘΡΕΦΤΑΚΙΑ.
Σ' όλα αυτά θα προσθέσω και το κλίμα της μεμψιμοιρίας που κυριαρχεί στα σχολεία. Από χώροι δημιουργίας έχουν καταντήσει χώροι απογοήτευσης και αμοιβαίας ψυχανάλυσης μαθητών-καθηγητών, γιατί το μέλλον μας το προδιαγράφουν δυσοίωνο.
Πιστεύετε ότι είναι κατάλληλες συνθήκες , για να πειραματιστούμε ;
ΥΣ. ΚΑΘΕ ΑΛΛΑΓΗ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΒΡΙΣΚΕΙ APRIORI ANΤΙΘΕΤΟΥΣ, ΑΛΛΑ -ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ- ΝΑ ΜΗ ΜΑΣ ΘΕΩΡΟΥΝ ΥΠΟΑΝΑΠΤΥΚΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΙΣ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΣΑΝ ΚΑΘΡΕΦΤΑΚΙΑ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου